Môžem si objednávku vytvoriť aj cez e-mail alebo telefonicky?
Áno objednávku je možné vytvoriť e-mailom alebo telefonicky. V takomto prípade si prosím pripravte katalógový kód produktu, ktorý je uvedený pod názvom produktu, ktorý ste si vybrali.
Ako sa dá za objednávku zaplatiť?
Objednávku môžete zaplatiť na dobierku (zaplatíte pri preberaní zásielky v hotovosti alebo kartou), bankovým prevodom alebo platobnou kartou online pri vytváraní objednávky.
Kedy mi bude moja objednávka doručená?
Informácie o dodacej lehote nájdete vždy pri jednotlivom produkte.
Koľko stojí doprava tovaru?
Akým spôsobom mi bude zásielka doručená?
Môžem zmeniť alebo doplniť svoju objednávku?
Objednávku je možné zmeniť alebo doplniť len v prípade, že ešte nebola odoslaná. Urobiť tak môžete e-mailom alebo telefonicky. Je potrebné vedieť číslo svojej objednávky, aby sme ju vedeli identifikovať.
Ako môžem moju objednávku stornovať?
Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrobený na zákazku.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
V prípade otázok týkajúcich sa reklamácie poškodeného tovaru nás neváhajte kontaktovať. Zákaznícka podpora je tu pre Vás v pracovných dňoch Po-Pia od 8:00 hod do 16:00 hod
Môžem tovar vrátiť?
Áno, nepoužitý a nepoškodený tovar môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Bližšie informácie sa dozviete v sekcii obchodné podmienky alebo neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis na:
telefónnom čísle: 00421222205439
emailom: info@nostre.sk
Nedostal som potvrdenie objednávky do e-mailu
Niekedy sa stáva, že potvrdenie objednávky zapadne do Spamu alebo Reklamy, preto je potrebné preveriť tieto priečinky. V prípade, že e-mail nenájdete ani tam, prosím kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom a my Vám radi objednávku potvrdíme.