Zavolajte nám (Po-Pi 8-16)

Často kladené otázky

Môžem si objednávku vytvoriť aj cez e-mail alebo telefonicky?

Áno objednávku je možné vytvoriť e-mailom alebo telefonicky. V takomto prípade si prosím pripravte katalógový kód produktu, ktorý je uvedený pod názvom produktu, ktorý ste si vybrali.

Ako sa dá za objednávku zaplatiť?

Objednávku môžete zaplatiť na dobierku (zaplatíte pri preberaní zásielky v hotovosti alebo kartou), bankovým prevodom alebo platobnou kartou online pri vytváraní objednávky.

Kedy mi bude moja objednávka doručená?

Informácie o dodacej lehote nájdete vždy pri jednotlivom produkte.

Koľko stojí doprava tovaru?

  • Pri objednávkach v hodnote nad 89€ je doprava zadarmo. 
  • Pri platbe online alebo bankovým prevodom je doprava zabezpečovaná prostredníctvom spoločnosti Slovak Parcel Service v hodnote 2,90 €.
  • Pri platbe online alebo bankovým prevodom je doprava zabezpečovaná prostredníctvom spoločnosti Zásielkovňa s doručením na výdajné miesto v hodnote 2,50 €.
  • V prípade platby na dobierku je k cene dopravy pripočítaný príplatok za dobierku v hodnote 0,8 €. 

Akým spôsobom mi bude zásielka doručená?

  • Každú objednávku odosielame kuriérskou spoločnosťou Slovak Parcel Service alebo spoločnosťou Zásielkovňa.
  • O expedovaní objednávky dostanete e-mail deň pred doručením objednávky. V deň doručenia Vám príde e-mail a SMS správa s časovým oknom, kedy ku Vám kuriér príde.

Môžem zmeniť alebo doplniť svoju objednávku?

Objednávku je možné zmeniť alebo doplniť len v prípade, že ešte nebola odoslaná. Urobiť tak môžete e-mailom alebo telefonicky. Je potrebné vedieť číslo svojej objednávky, aby sme ju vedeli identifikovať.

Ako môžem moju objednávku stornovať?

Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrobený na zákazku.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade otázok týkajúcich sa reklamácie poškodeného tovaru nás neváhajte kontaktovať. Zákaznícka podpora je tu pre Vás v pracovných dňoch Po-Pia od 8:00 hod do 16:00 hod 

Môžem tovar vrátiť?

Áno, nepoužitý a nepoškodený tovar môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Bližšie informácie sa dozviete v sekcii obchodné podmienky alebo neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis na:

telefónnom čísle: 00421222205439

emailom:            info@nostre.sk

Nedostal som potvrdenie objednávky do e-mailu

Niekedy sa stáva, že potvrdenie objednávky zapadne do Spamu alebo Reklamy, preto je potrebné preveriť tieto priečinky. V prípade, že e-mail nenájdete ani tam, prosím kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom a my Vám radi objednávku potvrdíme.